Hjalmer og ko paa tur i det blaa

Det lykkedes at finde vej. Og kanoerne ligger nu og venter med frokosten.
Men det er jo på den anden side af åen.. Så er det jo heldigt, man har en
bro.
Hjalmer og ko paa tur i det blaa

Lørdag kl. 13.30 Efter at have fået morgenmad, løst et par opgaver og
vandret nogle kilometer, nåede seniorspejderne den nordlige ende af Rold
Skov. Der skal nu pejles mod næste opgave fra bjergtårnet.
Hjalmer og ko paa tur i det blaa

Hjalmer og ko paa tur i det blaa

Lørdag kl. 09.30 Drengene er fremme ved morgenmaden, selvom det tog sin
tid. Og jo, det ville være smart at vende flåden om, men så skulle man jo
have samlet den rigtigt. Men pyt, de fik jo morgenmad.
Hjalmer og ko pa? tur i det bla?

Lørdag kl 07.30. Morgenmaden venter, men den skal først hentes ind.
Heldigvis er der en god solid flåde til rådighed. Den skal bare lige pustes
op først. Flinke Lars hjælper dog lidt til.
Hjalmer og ko pa? tur i det bla?

Lørdag kl. 07.00 Morgenen gryr efter en kort nat. Turen begyndte kl. 18.00
aftenen før. På byløb rundt i Aalborg og med toget til Skørping, hvorfra
der gik en rask vandretur til st. Økssø. Fremme til midnat, hvor der var
natmad parat, og nu op igen.
Bævertur

Bæverne har lavet bævere
Bævertur

... Bevæbnet og klar til kamp mod gulerødderne
Bævertur

Der hakkes og snittes inden aftensmaden.
Mad over bål

Bæverne bruger den første rigtige forårsdag på at lave godt snobrød og kylling over bål
Side 203Side 204Side 205Side 206Side 207Side 208Side 209Side 210Side 211Side 212Side 213Side 214Side 215Side 216Side 217Side 218Side 219Side 220Side 221Side 222Side 223
